[MGSA-L] Seminar on Entrepreneurship, Business and Management

Athanasios Grammenos athanasiosgrammenos at gmail.com
Fri Aug 21 04:03:00 PDT 2015

*Dear friends and colleagues, *

*I would like to draw your attention to the forthcoming program on
Entrepreneurship, Business and Management by the Friedrich Naumann
Foundation for Freedom, IMEDA and the (newly founded) Academy for Freedom
and Democracy. *

*It will take place on 24-27 September 2015, in Xylokastro. Following the
link **http://tinyurl.com/qjbsjll <http://tinyurl.com/qjbsjll> you can find
the description and the application form.*

*You are welcome to circulate it to students and other interested people
you may know.*

*Regards,*

*Το πρόγραμμα*

Το Ινστιτούτο Διδασκαλίας, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης-ΙΜΕΔΑ σε συνεργασία με
το Ίδρυμα Φρίντριχ Νάουμαν για την Ελευθερία και την υποστήριξη της
Ακαδημίας για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία διοργανώνουν ένα φθινοπωρινό
πρόγραμμα με θέμα τη νεανική Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.

Το σεμιναριακό πρόγραμμα προσφέρει ένα βιωματικό σύστημα εκπαίδευσης και
κατάρτισης με αντικείμενο την οικοδόμηση και τη λειτουργία μιας επιχείρησης
στο πλαίσιο της πραγματικής οικονομίας, προσφέροντας ταυτόχρονα τη
θεωρητική και την εμπειρική γνώση του επιχειρείν. Απαντά στα εξής ερωτήματα:

   - Τι είναι η επιχειρηματικότητα;
   - Πώς διαπιστώνω αν υπάρχει χώρος στην αγορά για την ιδέα μου;
   - Πώς είναι η οικονομία στην Ελλάδα σήμερα;
   - Πώς καταρτίζω το επιχειρηματικό μου σχέδιο (*business* *plan*);
   - Πώς βρίσκω τους πόρους για να στήσω την επιχείρηση μου;
   - Πώς επικοινωνώ με την αγορά και πώς βρίσκω το αγοραστικό μου κοινό;
   - Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ηλεκτρονικά μέσα για την επιχείρησή μου;

*Σκοπός*

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να παρουσιάσει όλα τα βήματα ενός
επιχειρηματικού σχεδίου, από τη σύλληψη της ιδέας έως την προώθηση στην
ελεύθερη αγορά, προσφέροντας τα βασικά εργαλεία επιχειρηματικής στρατηγικής.

Παράλληλα, δίνεται η ευκαιρία σε νέους ανθρώπους με ενδιαφέρον για την
επιχειρηματικότητα –σε ακαδημαϊκό ή πρακτικό επίπεδο- να γνωριστούν μεταξύ
τους, να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις για την οικονομία στην Ελλάδα και να
οικοδομήσουν μία κοινή κουλτούρα δημιουργίας. Επιπλέον, το πρόγραμμα θα
εστιάσει στην ενδυνάμωση της προσωπικότητας μέσω ασκήσεων για την ηγεσία
και τη διοίκηση.

*Διάρκεια προγράμματος*

Ο σεμιναριακός κύκλος διαρκεί 35 ώρες και θα αναπτυχθεί από τις 24 έως τις
27 Σεπτεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Sikyon Coast, στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας.
Τα μαθήματα θα γίνονται καθημερινά από τις 10.00 έως τις 19.00, στην
ελληνική γλώσσα.
*http://tinyurl.com/qjbsjll <http://tinyurl.com/qjbsjll> *
--
*-- --*
*And if you find her poor, Ithaka won’t have fooled you.*

*Constantine Cavafy*

*«Εσμέν Έλληνες το γένος, ως η τε φωνή και η πάτριος παιδεία μαρτυρεί»*
*Πλήθων Γεμιστός*