[MGSA-L] Περί μειωτικών εθνωνυμικών λημμάτων (Εθνικός Κήρυκας 9-10-2013)

Christos D. Katsetos cd_katsetos at yahoo.com
Thu Sep 12 08:05:02 PDT 2013

Χ.Δ. Κατσέτος "Τα μειωτικά εθνωνυμικά λήμματα".
Εθνικός Κήρυκας, φύλλο 10ης Σεπτεμβρίου 2013, σελ 2

http://www.ekirikas.com/article/128553

http://mignatiou.com/2013/09/βλαχοδήμαρχοι-η-ανάγκη-απάλειψης-μ/
http://vlahofonoi.blogspot.com/2013/09/blog-post_9.html

Η παρέμβαση μου είναι μια προσπάθεια διαπραγμάτευσης της έννοιας του
ήθους στην γλώσσα που κατά την γνώμη μου αποτελεί καθοριστικό στοιχείο
έκφρασης και ψυχοσύνθεσης.  Οφείλω να διευκρινήσω περαιτέρω ότι η
παρέμβαση μου έγινε από μια καθαρά ψυχοκοινωνική και γλωσσοκοινωνιολογική προσέγγιση, χωρίς πολιτική (κομματική) σκοπιμότητα.

Christos D. Katsetos, MD, PhD, FRCPath
http://www.drexelmed.edu/Home/AboutOurFaculty/ChristosKatsetos.aspx
http://www.stchristophershospital.com/find-a-physician/120